Jednoduchý proces vrácení zboží a reklamace

Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás vede k tomu, že u nás zakoupené produkty chcete vrátit či reklamovat. Provedeme vás jednoduchým postupem vrácení zboží nebo reklamace a budeme se snažit, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti.

Prvním krokem pro založení reklamačního případu je vyplnění emailu (objeví se v kolonce níže tlačítko Pokračovat), na který jste objednával/a a jeho potvrzení. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce.

Detailní informace a popis všech náležitostí k vrácení a k reklamaci naleznete také v našich obchodních podmínkách.

Sdílej s námi příběhy. #jsemprocamping

Tyto stránky používají ke svému správnému fungování, k poskytování služeb, personalizaci reklamy a analýze návštěvnosti stránek soubory cookies. Bližší informace naleznete v nastavení cookies a informaci o zpracování osobních údajů zde. Pokud s ukládáním všech cookies souhlasíte, vyjádřete souhlas tlačítkem SOUHLASÍM, případně upravte nastavení cookies zde nebo opusťte webovou stránku.NastaveníNesouhlasímSouhlasím