Reklamace (Uplatnění práva z vadného plnění):
Záruční doba pro spotřebitele
Standardní záruční doba na zboží je 2 roky, není-li uvedeno jinak.
Záruční doba pro podnikatele
Standardní záruční doba na zboží je 1 rok, není-li uvedeno jinak.
Jak reklamovat zboží
Reklamaci zboží, které není ve shodě s kupní smlouvou, provádějte prosím bez zbytečného odkladu. Reklamované zboží po předchozí telefonické či písemné domluvě předejte nejlépe některému z našich středisek k vyřízení reklamace. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího oznámení o uplatnění práv z vadného plnění. Reklamované zboží bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedeme do souladu s kupní smlouvou formou výměny, nebo opravy. Nebude-li takový postup možný, máte jako kupující nárok na přiměřenou slevu z ceny věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Blíže ujednání ve Všeobecných obchodních podmínkách pro spotřebitele.
Pro jednoduchý proces reklamace prosím pokračujte sem.
Kontakty pro uplatnění reklamace
- Auto Kora top, s.r.o., Mikoláše Alše 780, 757 01 Valašské Meziříčí - Krásno nad Bečvou, IČ: 27789306, DIČ: CZ27789306;
- E-mail: reklamace@procamping.cz
- Tel. - zákaznická linka: +420 608 662 282
Podrobnosti a další práva a povinnosti dotčených stran související s odpovědností za vady a podmínky reklamací upravuje plné znění obchodních podmínek.
Ke stažení
Formulář: Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) (.pdf)
Kontakty pro uplatnění reklamace
- Auto Kora top, s.r.o., Mikoláše Alše 780, 757 01 Valašské Meziříčí - Krásno nad Bečvou, IČ: 27789306, DIČ: CZ27789306;
- E-mail: reklamace@procamping.cz
- Tel. - zákaznická linka: +420 608 662 282
Podrobnosti a další práva a povinnosti dotčených stran související s odpovědností za vady a podmínky reklamací upravuje plné znění obchodních podmínek.