Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021)

Kód produktu: e-Largo-5-6
Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021) Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021) Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021) Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021) Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021) +2
Získej +243 b. do věrnostního systémuStaň se členem

Horské elektrokolo e-Largo 5.6 (2021)

Pánové, tento e-bikový stroj stojí za to! Elektrokolo Crussis e-Largo 5.6 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Kód produktu: e-Largo-5-6
Produkt již není v nabídce
Získej +243 b. do věrnostního systémuStaň se členem

Pánské horské elektrokolo e-Largo 5.6 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Atland 5.6 se liší velikostí kol – dodávaný je na 29“ kolech. 

Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?

O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará  8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.

Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. 

Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Largo 5.6 je připraveno vyrazit s vámi!

Pokud byste přesto zatoužili po modelu s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka, silnější baterie…), koukněte na e-kolo e-Largo 7.6, e-Largo 8.6 nebo e-Largo 9.6, které má i lepší motor Bafang M500.

Vlastnosti

Bafang Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

Přehledný černobílý LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?

SUNTOUR XCT30 HLO DS 29"

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCT30 HLO DS 29" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

Baterie 468 Wh (13 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 115 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.

Technická specifikace

RÁM
Rám: Alu 6061, velikost rámu 18" / 20"
Vidlice: SUNTOUR XCT30 HLO DS 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
POHON
Baterie: Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
Motor: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru: Bafang - středový
Ovládání: BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej
Řídící jednotka: Integrovaná v motoru
Snímač šlapání: torzní
Nabíječka: 2 A (součást výbavy)
Dojezd: až 115 km
Pedály: WELLGO, alu s odrazkou
USB port: ne
Asistent chůze: ano
ŘAZENÍ
Počet převodů: 1 x 8
Přehazovačka: SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řazení: SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
Řetěz: KMC X8
Kazeta / vícekolo: SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
Převodník a kliky: BAFANG, 38 zubů, 170 mm
KOLA
Průměr kol: 29"
Brzda přední: TEKTRO HD-M285, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní: TEKTRO HD-M285, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky: CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboje: CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště: MAXXIS Ardent 29 x 2,40
NOSNOST
Hmotnost: Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
Nosnost: 120 kg
KOMPONENTY
Řídítka: CRUSSIS Al, 740 mm
Představec: CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Gripy: CRUSSIS, 100% silikon
Hlavové složení: Semi 1 1/8
Sedlo: Selle ROYAL
Sedlová objímka: CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
Sedlovka: CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350, nebo 400 mm
Poznámka: stojánek není součástí elektrokola
Parametrii
Baterii 400-499 Wh
Frâne Hidraulic
Cum să ajungi acolo 115 km
Anul modelului 2021
Capacitatea de transport (kg) 120
Numărul de viteze 8
Pentru cine Pentru bărbați
Diametrul roții 29"
Tipul de motor Bafang - centru

Doprava zdarma

Zákaznická podpora

Možnost vrácení zboží

Tým odborníků

Tyto stránky používají ke svému správnému fungování, k poskytování služeb, personalizaci reklamy a analýze návštěvnosti stránek soubory cookies. Bližší informace naleznete v nastavení cookies a informaci o zpracování osobních údajů zde. Pokud s ukládáním všech cookies souhlasíte, vyjádřete souhlas tlačítkem SOUHLASÍM, případně upravte nastavení cookies zde nebo opusťte webovou stránku.NastaveníNesouhlasímSouhlasím